طناب دره نوردی

طناب دره نوردی Canyonlux و کیسه طناب Blitz کمپانی Sterling

طناب دره نوردی Canyonlux

کمپانی استرلینگ که سازنده انواع مختلف طناب است، طناب دره نوردی و کیسه طناب جدیدی کاملا مطابق با خواسته های دره نوردان حرفه ای طراحی کرده است: سبک وزن، مستحکم و قابل حمل که در شرایط دره های خشن، خیس و پرمانع موفق هستند. این طناب و کیسه طناب بادوام هنگامی که همزمان با یکدیگر استفاده شوند، به دره نوردان اجازه می دهند که در شرایط چالش برانگیز دره ها، سریع و چالاک باشند.

طناب Canyonlux ساخته شده از۴ نوع الیاف متمایز، با ساختاری سبک و کم حجم و قطر ۸ میلی متر، برای پاسخگویی به نیازهای دره نوردان در برنامه های اکتشافی طراحی شده است. ترکیب پلی استر و تکنورا در پوسته، باعث مقاومت بالا در برابر آب و در برابر سایش شده و دارای رنگ متمایز و با قابلیت دید بالا است.

هسته دوقلوی این طناب از پلی پروپیلن سبک و منعطفی ساخته شده که توسط یک لایه اسپکترای بسیار قوی و بافته شده در بر گرفته شده است. طراحی این طناب به گونه ای است که کوچک و سبک بوده، لغزش پوسته به حداقل رسیده و حداکثر استحکام را دارا باشد. این طناب جدید خوش دست ترین و جمع و جورترین طناب دره نوردی موجود است.

طناب دره نوردی طناب دره نوردی

سارا فلیتوود، مهندس تولید این طناب می گوید: من به شخصه با آزمایش میدانی این طناب در یک برنامه دره نوردی توانستم خوش دست ترین و جمع و جور ترین طناب دره نوردی موجود در بازار را طراحی کنم. وی می گوید:‌آنچه این طناب جدید به شما ارایه می دهد، تنها یک طناب خوب دره نوردی نیست، بلکه محصولی واقعا ویژه است.
به سری محصولات دره نوردی، کیسه طناب Blitz هم اضافه شده که برای دشوار ترین ماجراجویی های دره نوردی طراحی شده و از موادی فوق العاده با دوام ساخته شده است.

این کیسه طناب دارای قابلیت شناوری و بسیار مقاوم است و گنجایش آن برابر با 250 فوت طناب دره نوردی ۹.۵ میلی متری است. برای ایستاده ماندن و باز ماندن کیسه از یک روش خلاقانه استفاده شده که به جمع کردن سریع تر طناب کمک می کند.

طناب دره نوردی

طناب دره نوردی CanyonLux در رنگ های آبی و سبز نئونی و در طول های 100، 150، 200، 300 و 600 فوت ارائه می شود، این طناب از ابتدای ژانویه 2017 موجود خواهد بود.

ترجمه : تینا اندایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.