درباره ما

 درباره ما

درباره ما

درباره ما

وب سایت canyon.ir یک مرجع جامع تخصصی برای دره نوردان ایران می باشد که در آن مطالب آموزشی، معرفی ابزارها، کلاس ها و دوره ها، کارگاه ها و … معرفی می گردد.

تیم ما:

• مدیر سایت و عضو هیات تحریریه: امیر جلوانی 09133004214

درباره ما


• طراح و مجری سایت: داود دهقان

ایمیل: davood.1408 [@] gmail.com

درباره ما


• عضو هیات تحریریه: حسین شایگان 09352606045

درباره ما


• عضو هیات تحریریه – مترجم: تینا اندایش 09122952035

درباره ما

هدف سایت مرجع تخصصی دره نوردی ایران چیست؟

هدف ما به طور خلاصه “گسترش دانش دره نوردی” است. گردانندگان این سایت برآنند تا با ایجاد یک محیط آموزشی منظم و موثر امکان گسترش علوم و فنون را برای فارسی زبانان ایجاد کنند.

ما اعتقاد داریم هیچ چیز به اندازه دانش نمی تواند به انسان در راه افزایش کیفیت زندگی کمک کند و سایت مرجع تخصصی دره نوردی ایران به نوعی یک فعالیت عام المنفعه در جهت پیشرفت جامعه دره نوردی ایست که همه در آن دره نوردی می کنیم.

آیا ما هم میتوانیم به سایت مرجع تخصصی دره نوردی ایران کمک کنیم؟

از طریق اطلاع رسانی برای این وبسایت شما بزرگترین کمک را به ما خواهید کرد. این اطلاع رسانی کمک می کند افراد بیشتری امکان استفاده از مطالب را داشته باشند و انگیزه ما برای گسترش سریع وبسایت را افزایش خواهد داد. این اطلاع رسانی می تواند شامل لینک کردن صفحات سایت در وبسایت شما، اشتراک گذاشتن آنها در شبکه های اجتماعی یا مطلع کردن دوستانتان از وجود این سایت باشد.

همچنین در صورتی که نیاز به آموزش در مورد موضوعی خاص را حس می کنید می توانید آن را به صورت یک ایده با ما در میان بگذارید. ما همیشه به دنبال ایده های نو هستیم.