همکاری با ما

همکاری با ما

همکاری با مانویسنده ی ما باشید!

از علاقه شما به همکاری با ما (canyon.ir) متشکریم. ما برای انتشار گزارش برنامه های اکتشافی و ماجراجویی های شما، مقاله ها، اخبار وهمچنین عکس ها و ویدئوهای شما آماده ایم. ما در تلاشیم که ورزش دره نوردی را از منظر فنی به نمایش بگذاریم تا سایرین به این ورزش ترغیب شده و زیبایی هایی را که عموما از چشم پنهان است، به شما نشان دهیم.

ارسال مقالات جهت همکاری با ما

ما به شدت مشتاق دریافت مقالات شما هستیم. چنانچه گزارشی دارید و یا برنامه دره نوردی اجرا کرده اید که می خواهید آن را با ما به اشتراک بگذارید، مقالات خود را برای همکاری با ما ارسال نمایید.

ما نیاز داریم که مقالات شما برای خوانندگان ما مطالب ویژه و منحصر به فردی در بر داشته باشد، یک گزارش مختصر 2 جمله ای و تعدادی عکس، برای ما کافی نیست!

تعداد کلمات

متدوال ترین سوال این است که هر مطلب حاوی چند کلمه باشد؟  به عنوان یک راهنما، بهتر است که مطالب شما 500-2500 کلمه باشد. مقالات باید در برگیرنده ماجراجویی و تجربه شما به همراه مطالب تکنیکی باشند.

ممکن است برخی از برنامه های اکتشافی به قدری مهیج و طولانی باشند که نیاز به کلمات و عکس های بیشتری داشته باشند، در اینصورت ما مطلب شما را به چندین بخش تقسیم می کنیم. در مورد فرمت مطالب، هیچ محدودیتی وجود ندارد، تنها کافیست که مطالب شما هیجان انگیز و  سرگرم کننده بوده و کاملا متمرکز بر ورزش دره نوردی باشند!

به عنوان یک دستورالعمل تقریبی، حداقل تعداد کلمات مورد نیاز درهر یک از زیر بخش ها در زیر نشان داده شده است:
سرمقاله: 700 کلمه
اکتشاف: 2500 کلمه
مصاحبه: 1500 کلمه
پزشکی: 1500 کلمه
مجله عکس: 500 کلمه
مقاله مروری: 1000 کلمه
گزارش برنامه: 500 کلمه
ویدئو: 500 کلمه

اخبار

بدون محدودیت

مقالات فنی

یک فصل فنی کامل باید حداقل شامل 3000 کلمه باشد.

عکس ها

برای ما تنها داستان نیست که اهمیت دارد، بلکه شبیه سازی داستان توسط عکس ها نیز به اندازه خود مقاله پر اهمیت است. خواسته ما این است که قسمت هایی از دنیا که عموما نشان داده نمی شوند، در عکس های شما به نمایش گذاشته شوند. در canyon.ir ضروری است که مقالات با عکس همراه باشند.

هر مقاله ای که در بخش “اکتشاف” قرار می گیرد، باید حداقل دارای 9 عکس و حداکثر 30 عکس باشد (ما بهترین عکس ها را به نمایش می گذاریم و نه تمامی آنها را). تمامی فرمت ها قابل قبول است. عکس ها را با بزرگترین سایز ممکن برای ما ارسال کنید (Full size JPEG / TIFF / PSD of at least 3000 px 2000px) تا ما قادر باشیم آنها را متناسب با نیازهای خود ویرایش کنیم. ما این حق را داریم که عکس ها را بر اساس سبک و محتوای خود ویرایش کنیم. عکس هایی که دارای watermark هستند، مورد قبول نمی باشند.

ترجمه مطالب

چنانچه مایل هستید در ترجمه مقالات با ما همکاری کنید، با ما تماس بگیرید.

کپی رایت

حق کپی رایت تمامی مقالات و عکس ها متعلق به نویسنده/ عکاس مربوطه و canyon.ir می باشد. چنانچه هرگاه مایل نبودید که مقاله شما از آن پس در canyon.ir باشد، ما را از این مساله مطلع نمایید، هرچند که امیدواریم هیچ گاه این اتفاق پیش نیاید. ما هیچ گاه مطالب شما را نمی فروشیم، منتقل نمی کنیم و تحت لیسانس در نمی آوریم.

شما همواره پیش از ارسال،  کنترل کامل  بر روی مقالات و عکس های خود دارید و ما همواره پیش از نهایی کردن مطالب شما بر روی سایت، آنها را به منظور کنترل  نهایی، برای شما ارسال خواهیم کرد. در صورت وجود هر سوالی، با شما تماس خواهیم گرفت.

نهایتا

به عنوان یک نویسنده، مطالب و پروفایل شما بر روی وب سایت ما قرار گرفته و هر ماهه توسط سیل مشتاقان دره نوردی بازدید می شود. ما همچنین به شما کمک خواهیم کرد که مقالات خود را به صفحات اجتماعی، وبلاگ و وبسایت شخصی  خود نیز متصل نمایید.

چنانچه ایده یا سوالی دارید، از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید. ممکن است جواب دادن به سوالات شما کمی زمان ببرد، برای دریافت پاسخ، لطفا کمی صبور باشید. canyon.ir در وقت آزاد همکاران این مجموعه و از طریق هزینه های شخصی اداره می شود و به صورت رایگان در اختیار جامعه دره نوردی قرار می گیرد.