وت سوت مخصوص دره نوردی

وت سوت مخصوص دره نوردی آزاد Deap

وت سوت مخصوص دره نوردی

وت سوت مخصوص دره نوردی  آزاد دیپ

Deap اولین و تنها برند دره نوردی آزاد است. این برند در سال ۲۰۱۲ توسط Warren Verboom تاسیس شد. وی که سابقه ای ۱۳ ساله در دره نوردی دارد، از ورزشکاران سابق تیم آدیداس بوده و زمانی که تیم دره نوردی آزاد Deap را پایه گذاری کرد، به عنوان راهنمای دره نوردی مشغول به کار بود.

اعضای این تیم ورزشکارانی با پیشینه های ورزشی مختلفی بودند. در همین حال، گروه Deap چهار فیلم دره نوردی تولید کرد که برای روش خاصشان زبانزد شدند، روش دره نوردی آزاد (The freestyle canyoning)!

وتسوت دره نوردی دیپ

می توانید عکس ها و کلیپ های دیپ را  در آدرس زیر مشاهده کنید:

http://www.aparat.com/v/iPRea

در سال گذشته ما اولین وت سوت دره نوردی را منطبق با نیازهای خود تهیه کردیم!

وتسوت دره نوردی دیپ

وت سوت مخصوص دره نوردی آزاد برای دره نوردانی که تمایل دارند سطح دره نوردی را ارتقا دهند. این وت سوت برای پرش، سرخوردن، صعود و دویدن عالی است و یا برای پیاده روی و شنا در دره های ساده تر هم بسیار مناسب است. طراحی زیبا و راحتی فوق العاده این وت سوت به سرعت آن را تبدیل به وت سوت مورد علاقه شما می کند.

وتسوت دره نوردی دیپ

اطلاعات بیشتر در مورد وت سوت دره نوردی و تیم Deap در آدرس زیر:

https://www.deapcanyoning.com

از دوازدهم مارس 2017 ما کمپینی در وبسایتindiecoco داریم که به واسطه آن تیم ها، گروه ها و باشگاه ها می توانند ازیک تخفیف بهره مند شوند. به این آدرس مراجعه کنید:

https://igg.me/at/deapcanyoning/x/15532622

وتسوت دره نوردی دیپ

این کمپین صرفا برای ارتقاء فروش بهترین وت سوت دره نوردی نیست، بلکه به منظور ارتقا برندی که به صورت تخصصی بر رشته دره نوردی تمرکز کرده است. با عشقی که ما به دره نوردی داریم، خلق چنین برندی برای ما ضروری است، هرچند که هنوز بازار این رشته بسیار کوچک است.

وتسوت دره نوردی دیپ

و شما با حمایت خود از این کمپین به ما کمک می کنید تا تبدیل به یک برند منحصر به دره نوردی شویم که هدف آن اصلاح و پیش بردن مرزهای این رشته است.

چون برندی وجود ندارد که تنها بر محصولات دره نوردی متمرکز باشد،  ما تصمیم گرفتیم چنین کنیم. پروژه ما برای کسانی که به دره نوردی علاقه دارند و مشتاق بهترین محصولات این ورزش هستند، به طور خاص اهمیت دارد. در صورت کمک کردن به ما، ما محصولاتی مختص به شما که شایستگی آن را دارید، تولید می کنیم.

اگر به آنچه ما انجام می دهیم، علاقه مند هستید و تمایل دارید که ما را حمایت کنید، اما به یک وت سوت جدید احتیاج ندارید، محصولات دیگر ما را چک کنید، شاید یک فیلم دره نوردی آزاد نظر شما را جلب کند.

وتسوت دره نوردی دیپ

اگر نمی توانید از نظر مالی ما را حمایت کنید، می توانید با انتشار این پیغام به ما کمک کنید. با لایک کردن، به اشتراک گذاشتن و یا کامنت گذاشتن در هر یک از رسانه های اجتماعی ما، ما را یاری کنید!

وتسوت دره نوردی دیپ

از طرف تمامی اعضای تیم Deap از شما متشکریم!

ترجمه:ایمان معین

ویرایش: تینا اندایش

یک نظر

    1. امیر جلوانی نویسنده پاسخ

      سلام
      متاسفانه این وت سوت در بازار های ایران موجود نیست و در بازار های اروپا موجوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.