کوله پشتی دره نوردیKong

کوله پشتی دره نوردیKong

کوله پشتی دره نوردیKong

کوله پشتی دره نوردیKong

خط تولید جدید کوله پشتی برای پاسخگویی به فعالیت های دره نوردی مدرن راه اندازی شده است. همه محصولات توسط مکتشفان، راهنماها، مربیان و متخصصین کمک های اولیه به مدت طولانی و در سخت ترین شرایط آزمایش شده اند. این کوله ها مکمل خط تولید آبی کنگ (خط تخصصی دره نوردی) هستند و همراه با هارنس دره نوردی Target Canyon، ابزار فرود محبوب Oka و لنیارد Trilonge مورد استفاده قرار می گیرند.

LANGTANG

کوله پشتی ای که برای فعالیت های اکتشافی و ماجراجویانه و عملیات نجات با حجم بالا(۶۰ لیتر) طراحی شده است تا دردره های طولانی و چالش برانگیز مورد استفاده قرار گیرد. این کوله پشتی برای استفاده حرفه ای توسط راهنماها، مربیان، مکتشفان و نجات فنی دردره ها مورد استفاده قرار می گیرد.

LINNHA

کوله پشتی با حجم متوسط (۴۰ لیتر) که برای استفاده در دره های ساده بدون معابر عمودی طولانی و با دسترسی و راه فرار آسان برای استفاده راهنمایان حرفه ای طراحی شده است.

LIRUNG

کیسه طناب برای حمل طناب در دره مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای استفاده حرفه ای توسط مکتشفان، راهنماها، مربیان و متخصصان کمک های اولیه در دره نوردی طراحی شده است. گنجایش این کیسه طناب۶۰ متر طناب ۱۰ میلی متری و یا ۸۰ متر طناب ۹ میلی متری است.

ترجمه: ایمان معین
ویرایش: تینا اندایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.